Workshop Equipments

 

Thread pitch gauge:


تھریڈ گیج ، جسے سکرو پچ گیج یا پچ گیج بھی کہا جاتا ہے ، کسی سکرو تھریڈ کی پچ یا سیسہ کی پیمائش کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ شبیہہ میں اوپری سطح کا گیج ایک آئی ایس او میٹرک پچ گیج ہے ، مرکز میں بڑا گیج اکمی تھریڈ فارم کی پیمائش کرنے کے لئے ہے ، اور نچلا گیج وہائٹ ورتھ پیچ کے لئے ہے۔
تھریڈ پچ گیجز کسی تھریڈ کی پچ کا تعی inن کرنے میں ایک ریفرنس ٹول کے طور پر استعمال ہوتی ہے جو سکرو پر ہے یا ٹیپڈ سوراخ میں ہے۔ اس آلے کو صحت سے متعلق ماپنے والے آلے کے طور پر استعمال نہیں کیا جاتا ہے ، بلکہ یہ صارف کو دھاگے کی پروفائل کا تعی .ن کرنے اور اس تھریڈ کو شکل اور پچ کے ذریعہ تیزی سے درجہ بندی کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ آلہ وقت کی بچت بھی کرتا ہے ، اس میں وہ صارف کو تھریڈ آئٹم کی تھریڈ پچ کو ناپنے اور اس کا حساب کتاب کرنے کی ضرورت کو دور کرتا ہے۔












Telescopic Gauge:


دوربین گیجز بور ، سوراخ یا نالی کے اندرونی قطر کی پیمائش 150 ملی میٹر (6 فیصد) قطر میں کرنے کے ل are استعمال کی جاتی ہے ، مثال کے طور پر کیمشاٹ بیئرنگ یا روڈ بور بیئرنگ کو منسلک کرنے کے لئے۔

 

وہ بنیادی طور پر میکانکس کے ذریعہ ایک انجن میں کرینک کیس کے بور سائز کی پیمائش کرتے ہیں جہاں پسٹن اوپر اور نیچے جاتے ہیں۔

 

میکانکس کو کرینک کی صورت میں بور کی پیمائش کرنے کی ضرورت ہے کیونکہ ایندھن یا بجلی کے کسی ناپسندیدہ فرار کو روکنے کے لئے پسٹن ہیڈ اور سلنڈر کو بالکل ملنا چاہئے ، جس سے انجن خراب ہو جاتا ہے۔ بور کے قطر کا اندازہ لگانے سے وہ یہ جانچ پڑتال کر سکتے ہیں کہ پسٹن کا سر بالکل فٹ ہوں گے۔

بہت سے معاملات میں ، دوربین گیجز استعمال کیے جاتے ہیں جہاں ایک سوراخ یا بور ایک ویرنیئر کالپپر یا اندرونی مائکومیٹر فٹ ہونے کے ل. بہت چھوٹا ہوتا ہے۔







Tire-pressure gauge:




استعمال میں ایک ٹائر پریشر گیج۔ اس شبیہہ کی مثال بورڈن ٹیوب گیج ہے۔
ٹائر پریشر گیج ، یا ٹائر پریشر گیج ، ایک پریشر گیج ہے جو گاڑی پر ٹائروں کے دباؤ کی پیمائش کرنے کے لئے استعمال ہوتی ہے۔
چونکہ مخصوص دباؤ پر ٹائر کو مخصوص بوجھ کے لئے درجہ بندی کیا جاتا ہے ، لہذا ٹائر کے دباؤ کو زیادہ سے زیادہ مقدار میں رکھنا ضروری ہے۔ ٹائر ٹھنڈے پڑنے پر ان کے زیادہ سے زیادہ دباؤ کے لئے درجہ بندی کیے جاتے ہیں ، مطلب یہ ہے کہ دن سے پہلے ٹائر چلنے سے پہلے اور اسے گرم کرنے کی اجازت دی جاتی ہے ، جو بالآخر گیسوں کی توسیع کی وجہ سے ٹائر کا اندرونی دباؤ تبدیل کردیتا ہے۔ عام مکینیکل گیج کی صحت سے متعلق جیسا کہ دکھایا گیا ہے ± 3 پی ایس (21 کے پی اے) ہے۔ prec 1 پی ایس (6.9 کے پی اے) غیر یقینی صورتحال کے ساتھ اعلی صحت سے متعلق گیجز بھی حاصل کی جاسکتی ہیں۔



Built-in tire pressure sensors:


بہت ساری جدید کاریں اب بلٹ میں ٹائر پریشر سینسر کے ساتھ آتی ہیں جو کار کے اندر سے چاروں ٹائر دباؤ کو بیک وقت پڑھنے کی اجازت دیتی ہیں۔ 2005 میں ، زیادہ تر آن بورڈ ٹائر پریشر مانیٹرنگ سسٹم (TPMS) نے بالواسطہ دباؤ کی نگرانی کا استعمال کیا۔ اینٹی لاک بریک سینسر ایک ٹائر کا پتہ لگاتے ہیں جو باقی سے تیزی سے گھومتا ہے اور ڈرائیور پر کم ٹائر پریشر کی نشاندہی کرتا ہے۔ اس طریقہ کار میں مسئلہ یہ تھا کہ اگر تمام ٹائر ایک ہی دباؤ سے محروم ہوجاتے ہیں تو کوئی بھی دوسروں کے خلاف کسی مسئلے کی نشاندہی کرنے کا مظاہرہ نہیں کرتا تھا۔


Belt Tension Gauge:


مشین کے بیلٹ پر تناؤ کی صحیح مقدار کو برقرار رکھنا ضروری ہے۔ یہ نہ صرف اس کو موثر انداز میں چلانے میں مدد کرتا ہے ، بلکہ نقصان اور پہننے کو کم کرتا ہے۔ بیلٹ ٹینشن گیج آپ کو تناؤ وزن کی صحیح مقدار برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے ، لہذا کار ، موٹرسائیکل ، یا ایچ وی اے سی سسٹم بہتر طور پر کام کرتا رہتا ہے۔ ایک آسان ڈیوائس ، گیج استعمال کرنے میں صرف چند منٹ لیتا ہے ، اور ممکنہ طور پر خطرناک مسائل کو ختم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ مختلف ماڈل مختلف منصوبوں کے لئے مثالی ہیں ، لہذا صارفین کو ان کے مطابق انتخاب کرنا چاہئے۔
تمام اختیارات کے ساتھ ، خریداروں کو واقف کرنے کی ضرورت ہے جس سے مختلف حالات میں گیجز بہترین کام کرتے ہیں۔ اگرچہ یہ گیج پیشہ ور افراد سے واقف ہیں ، لیکن اندرونی کچھ معلومات رکھنے والے گھریلو ٹنکرز ان کی مختلف مشینوں کو آسانی سے چلانے کے لئے غیر ضروری لباس کے خلاف حفاظت کر سکتے ہیں۔





How Belt Tension Gauges Work:


بیلٹ ٹینشن گیج (جسے "کرکیٹ گیج" بھی کہا جاتا ہے) آٹوموبائل اور موٹرسائیکلوں سے لے کر ہیوی ڈیوٹی آلات اور ایچ وی اے سی سسٹم تک مختلف قسم کی مشینری میں بیلٹ تناؤ کی پیمائش کرتا ہے۔ مختلف سائز اور ماڈلز صارف کو اپنی ضروریات کے لئے صحیح ڈیوائس کا انتخاب کرنے اور بیلٹ کو زیادہ تناؤ یا تناؤ کے بغیر درست پڑھنے کی اجازت دیتے ہیں۔ بیلٹ کے خلاف گیج کو دبانے سے ، صارف بالکل دیکھتا ہے کہ تناؤ کیا ہے اور اسی کے مطابق بیلٹ کو ایڈجسٹ کرسکتا ہے۔
بہت سارے گیجز بیلٹ کی کھجلی کے لئے درکار قوت کی پیمائش کرکے کام کرتے ہیں۔ ہر ایک گیج نمبر یا ایک نمبر والا ڈائل سائیڈ پر پرنٹ کیا گیا ہے ، اور درست پڑھنے کے ل users صارفین کو بیلٹ کے خلاف پلاسٹک کے ٹکڑے کو دبانا ہوگا۔ جب صارف پلاسٹک کے ٹکڑے کو کافی حد تک دباؤ ڈالتا ہے تو ، کچھ ماڈلز جگہ پر کلک کرتے ہیں لہذا جب دباؤ جاری ہوتا ہے تو ، بیلٹ تناؤ کے پاؤنڈ کی تعداد نظر آتی ہے۔
کچھ ماڈلز ایڈجسٹمنٹ کو آسان بنانے میں مدد کرنے کے لئے مثالی تعداد اور موجودہ تنگی کے درمیان فرق ظاہر کرتے ہیں۔ پلاسٹک کے ٹکڑے کا دباؤ جس قدر کم ہوتا ہے ، پڑھنا اتنا ہی بہتر ہوتا ہے ، کیونکہ اس سے اوورشوٹنگ اور ناقص پڑھنے میں کمی واقع ہوتی ہے۔ گیج کا استعمال کیے بغیر ، بیلٹ میں عام طور پر 20 سے 50 پاؤنڈ تک دباؤ ڈالا جاتا ہے ، جس سے میکانکی کے ساتھ ساتھ لباس اور آنسو کے مسائل بھی پیدا ہوتے ہیں



Using a Deflection Belt Tension Gauge:


بیلٹ ٹینشن گیجز استعمال کرنا آسان ہیں اور درست معلومات حاصل کرنے میں صرف چند منٹ لگتے ہیں۔ کسی ڈیفیکشن گیج کے ل simply ، ٹینشنر کو بغیر کسی پسلی کے بیلٹ کے سائیڈ پر رکھیں اور لمبائی اور چوڑائی دونوں طرف رکھیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ گیج بیلٹ کے پچھلے حصے میں فلیٹ بچھائے تاکہ مثالی مطالعہ حاصل ہو۔ پھر اوورشوتنگ سے بچنے کے ل the پلنگر یا پریشر پیڈ پر آہستہ نیچے دبائیں اور جب آلہ کے کلکس ہوتے ہیں تو آگے بڑھانا بند کردیں۔ گیج کو ہٹا دیں اور پائیوٹنگ بازو کو اسی نمبر سے ملائیں۔ اس سے بیلٹ کو آسانی سے چلانے کے لئے دریافت ہونے والے پائونڈ کی تعداد ملتی ہے۔ مناسب آپریشن کے ل for تناؤ کے مناسب پاؤنڈ پر بیلٹ کو سخت کریں یا ڈھیل دیں۔


How a manual chain hoist works?





From what parts a manual chain hoist consists:


دستی زنجیر لہرانا ایک آسان آسان ڈیوائس ہے جس پر غور کرتے ہوئے اس بات کا خیال ہے کہ اس طرح کا ایک ٹول اٹھا سکتا ہے۔ چین کے لہر پائیدار ، اعلی گریڈ اسٹیل سے بنی ہوتی ہیں تاکہ حفاظت اور وشوسنییتا کو یقینی بنایا جاسکے جب جوڑے کے کئی ٹن سامان اٹھانا پڑتا ہے۔ دستی زنجیر لہرانے کو تین مختلف حصوں میں الگ کیا جاسکتا ہے: لفٹنگ چین ، لفٹنگ میکانزم اور ہکس۔

زنجیر لہرانے سے چین کے دو لوپ ملے ہیں۔ ہینڈ چین اور لفٹنگ چین۔ ہینڈ چین لفٹنگ میکانزم میں واقع پہیے پر بیٹھتی ہے ، بوجھ اٹھانے کے ل it اسے ہاتھ سے کھینچنے کی ضرورت ہے۔ لفٹنگ میکانزم کے اندر پہیے کو خاص جیب مل گئی ہے جو ہینڈ چین کو پہیے کو حرکت دینے کی اجازت دیتی ہے۔ لفٹنگ چین لفٹنگ میکانزم کو بھی لوپ کرتا ہے اور لفٹوں کو کم کرتا ہے یا بوجھ کم کرتا ہے۔ زنجیر کے اختتام پر ایک ہپ ہک ہے ، جہاں آپ لفٹنگ چینز یا سلنگیں ، بوجھ اٹھانے والا یا خود ہی بوجھ لگا سکتے ہیں۔ چین ہوسٹس ہاؤسنگ کے سب سے اوپر ایک ہک بھی ہے۔ اس ہک کا استعمال لہرانے کو چھت کے پہاڑ ، ٹرالی سسٹم یا دیگر تعمیر سے منسلک کرنے کے ل is کیا جاتا ہے جو وزن اٹھائے ہوئے وزن کو برداشت کرسکتا ہے۔ زیادہ تر چین لہرانے والوں نے کنڈا ہکس لگائے ہیں ، اس کا مطلب ہے کہ انہیں آسانی سے چڑھنے کی اجازت دینے کے لئے 360 ڈگری کا رخ کیا جاسکتا ہے۔ لفٹنگ میکانزم ایک کوگ ، ایکسل ، ڈرائیو شافٹ ، گیئرز اور سپروکیٹس پر مشتمل ہوتا ہے۔ بیشتر چین لہروں پر چین کا اسٹاپپر یا بریک بھی ہوتا ہے جو بوجھ کو بوجھ کے نیچے گھٹنے سے روکتا ہے۔


How a manual chain hoist works?


زنجیر لہرانے کے پیچھے کی فزکس بہت آسان ہیں اور طویل عرصے سے بھاری چیزوں کو اٹھانے میں استعمال ہوتی ہیں۔ تھوڑا فاصلہ پر چھوٹی طاقت کو لمبے فاصلے سے بڑی طاقت میں تبدیل کرنے کے لئے چین کا لہرانا ایک مکینیکل فائدہ استعمال کرتا ہے ، یہ سلسلہ لہرانے کے طریقہ کار میں ایک سے زیادہ بڑے اور چھوٹے گیئرز کا استعمال کرکے ممکن ہے۔

بوجھ اٹھانے کے ل chain ، چین لہرانے والے آپریٹر کو ہاتھ کی زنجیر کو نیچے کھینچنے کی ضرورت ہوتی ہے ، اس سے کوگ اور درا ہو جاتا ہے جو لفٹنگ کے طریقہ کار کو جاتا ہے۔ لفٹنگ میکانزم کے اندر متعدد گیئرز موجود ہیں جو گیئر تناسب کا استعمال کرتے ہوئے درجن بار ہینڈ چین کو کھینچتے وقت لگائے جانے والے مکینیکل کام میں اضافہ کرتے ہیں ، جس سے ایک سے زیادہ ٹن کی گنجائش کے ساتھ بوجھ آسانی سے اٹھا سکتے ہیں۔

لہذا جب ہاتھ کی زنجیر کھینچ لی جاتی ہے تو ، جو کوگ ہینڈ چین کے ذریعہ گھوما جاتا ہے وہ ڈرائیو شافٹ اور گیئرز کو تبدیل کرتا ہے جو بوجھ چین اسپرکٹ کو بدل دیتے ہیں ، اس سے یہ لوڈ چین بھی گھوم جاتا ہے جو بوجھ چین اسپرکٹ کے اوپر لپ پڑا ہوتا ہے اور ایک بوجھ اٹھا دیتا ہے۔ بڑے گیئر چھوٹے گیئرز کے مقابلے میں آہستہ آہستہ بڑھتے ہیں ، لیکن زیادہ طاقت پیدا کرتے ہیں ، یہی وجہ ہے کہ جب ہائیڈرولک لہر کے مقابلے میں چین لہر لفٹیں بہت آہستہ آہستہ لوڈ ہوتی ہیں۔ لفٹنگ چین کے اختتام پر ایک گرفت کا ہک ہے ، جو بوجھ کو آسانی سے منسلک کرنے اور الگ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ نیز ، بیشتر چین لہر اٹھانے کے طریقہ کار میں رچٹ یا بریکنگ سسٹم ہوتا ہے جو بوجھ کو پیچھے سے پھسلنے سے روکتا ہے ، لیکن ہاتھ کی زنجیر کا دوسرا رخ کھینچ کر بوجھ کو کم کرنے دیتا ہے۔


Manual chain hoist in comparison with other hoist types for engine lift


زنجیر فروشوں کے مختلف استعمال ہوتے ہیں ، مثلا تعمیراتی سائٹوں ، دکانوں ، گوداموں ، کار سروس اسٹیشنوں اور دیگر اطلاق میں بھی ، جہاں عین مطابق اٹھانا ضروری ہے۔

انجن اٹھانے کے ل  دستی زنجیر فروشوں کے نقصانات یہ ہیں:

 وہ دوسری طرح کے لہرانے سے آہستہ ہیں۔

 ان کی تنصیب والے علاقوں کے ل  خصوصی تقاضے ہوتے ہیں ، جن کی وجہ سے ان ہوسٹس کو استعمال کیا جاسکتا ہے ، جبکہ ہائیڈولک لہرانے کے مخالف کو صرف ٹھوس اور سطحی گراؤنڈ کی ضرورت ہوتی ہے۔

تاہم ، انجن اٹھانے کے ل دستی زنجیرکے استعمال کے بھی کچھ فوائد ہیں:

 انہیں کام کرنے کے لئے بجلی ، تیل یا دیگر اضافی وسائل کی ضرورت نہیں ہے۔

 وہ بجلی یا ہائیڈرولک لہروں سے سستی ہیں۔

 وہ استعمال میں آسان اور مرمت اور بحالی میں آسان ہیں۔
















Comments

Popular posts from this blog

Automotive Measuring Tools In Urdu Part 1