Automotive Engine Test Equipment

 Vacuum Gauge:

انجن کے مسائل سے باخبر رہنے کے لئے ویکیوم گیج ایک انمول وسائل ہے۔ کلید یہ سمجھ رہی ہے کہ آپ کا گیج آپ کو بتانے کی کیا کوشش کر رہا ہے۔ ممکنہ میکینیکل یا ٹیوننگ کے امور کو زیادہ تیزی سے شناخت کرنے میں آپ کی مدد کرنے کے ل We ہم نے آپ کے ویکیوم گیج کو پڑھنے کے ل quick اس فوری رہنمائی کو ایک ساتھ رکھا ہے۔ ہم نے اس سے پہلے اس موضوع کو احاطہ کیا ہوا دیکھا ہے ، لیکن اس کی معلومات دہرانے ، رکھنے اور بک مارک کرنے کے قابل ہیں۔

            شروع کرنے کے ل you آپ کو اپنے ویکیوم گیج کو انٹیک کئی گنا ویکیوم سورس سے لگانا ہوگا۔ آپ کسی ویکیوم کو کسی موجودہ ویکیوم سورس میں جوڑ سکتے ہیں یا لکیر کھینچ سکتے ہیں ، جیسے آپ کی منتقلی کی طرف جاتا ہے۔ اس بات کو یقینی بنانے کے ل Check چیک کریں کہ تمام ویکیوم ہوز جڑے ہوئے ہیں اور رس نہیں ہورہے ہیں۔

ایک بار جب آپ انجن آپریٹنگ درجہ حرارت پر پورا اتر جائیں تو آپ اپنے ویکیوم گیج کو پڑھنا شروع کرسکتے ہیں۔ ذیل میں کچھ عمومی ریڈنگ اور تشخیصات جو آپ کو پائے گیں:



یہ ایک عام پڑھنا ہے 17 پارے کے 17 اور 22 انچ کے درمیان ہے۔ یاد رکھیں ، یہ پڑھنے سطح سمندر پر چلنے والے اسٹاک کیمڈ انجن کیلئے مثالی ہے۔ اونچی اونچائی کی وجہ سے تھوڑا سا کم پڑھنا پڑ سکتا ہے۔ سطح سمندر سے ہر ایک ہزار فٹ پر ، آپ توقع کر سکتے ہیں کہ پڑھنے میں تقریبا ایک انچ کم مقدار ہوگی۔ آپ یہ توقع کر سکتے ہیں کہ مزید جارحانہ کیموں کے لئے کم پڑھیں۔


Compression Gauge:



Types of Compression Test:

کمپریشن ٹیسٹ کی دو قسمیں ہیں۔

Dry test 
Wet test

Dry test :

جب تک انجن نارمل آپریٹنگ درجہ حرارت پر نہ ہو اس وقت تک گاڑی اسٹارٹ کریں اور اسے گرم کریں
. ایک ساتھی کے ساتھ انجن کو 5 سیکنڈ کے لئے کرینک کر دیں۔ ایک شخص کا انعقاد ہوگا
کمپریشن ٹیسٹر اور دوسرا انجن کریننگ کرنے والی گاڑی کے اندر ہوگا۔
نوٹ: اس کو انجام دیتے وقت فرش تک گیس کا پیڈل یقینی بنائیں
آپریشن ، کیونکہ اس سے انجن میں زیادہ سے زیادہ ہوا چل سکے گی۔

Wet test :

ایک گیلے کمپریشن ٹیسٹ خشک کمپریشن ٹیسٹ کی طرح ہے سوائے اس کے کہ اس میں تیل کا اضافہ ہو
ہر سلنڈر میں رکھا ہوا ہے۔ گیلے کمپریشن ٹیسٹ دو وجوہات کی بنا پر کیا جاتا ہے۔
• ایک یا زیادہ سلنڈروں میں خشک کمپریشن ٹیسٹ پر 100 psi سے کم پڑھنا پڑتا ہے۔
• ایک یا ایک سے زیادہ سلنڈر خشک ہونے والے دوسرے سلنڈروں سے 20٪ سے زیادہ مختلف ہیں
کمپریشن ٹیسٹ۔
سلنڈر میں اضافی تیل عارضی طور پر سلنڈر میں پسٹن کی انگوٹھیاں سیل کردیں۔ نتائج
انجن کی ممکنہ پریشانیوں کی تشخیص میں مدد کرسکتا ہے۔

Leakage Test:

ایک انجن کا لیک ڈاؤن ٹیسٹ ، ریورس میں ایک کمپریشن ٹیسٹ ہے۔ دباؤ پیدا کرنے کے انجن کی صلاحیت کی پیمائش کرنے کے بجائے ، چنگاری پلگ سوراخ کے ذریعے سلنڈر میں دباؤ والی ہوا متعارف کروائی گئی۔ ... نقصان فیصد انجن کی سلنڈر کی حالت اور مجموعی حالت کی نشاندہی کرے گا۔

Leak-down tester:

لیک ڈاون ٹیسٹر ایک پیمائش آلہ ہے جس کو اندرونی دہن انجنوں کی حالت کا تعین کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جس میں سلنڈر میں کمپریسڈ ہوا کو متعارف کرایا جاتا ہے اور اس کی پیمائش ہوتی ہے جس سے یہ لیک ہوجاتا ہے جس کی جانچ پڑتال مستحکم ٹیسٹ ہے۔ لیک ڈاون ٹیسٹ سلنڈر رساو راستوں۔

              لیک ڈاون یا سلنڈر رساو ٹیسٹ کمپریشن ٹیسٹ کی طرح ہی ہے جس میں یہ بتایا گیا ہے کہ آپ کے انجن کے سلنڈر کتنے اچھے طریقے سے سیل کر رہے ہیں۔ لیکن دباؤ کی پیمائش کرنے کے بجائے ، یہ دباؤ کے نقصان کو پورا کرتا ہے۔
                 ایک لیک ڈاؤن ٹیسٹ کیلئے تمام چنگاری پلگوں کو ہٹانے کی ضرورت ہے۔ اس کے بعد کرینکشاٹ کو موڑ دیا جاتا ہے تاکہ جب ہر سلنڈر کا تجربہ کیا جاتا ہو تو ہر پسٹن ٹاپ ڈیڈ سینٹر میں ہوتا ہے (دونوں والوز بند ہوجاتے ہیں)۔ زیادہ تر لوگ سلنڈر نمبر ایک سے شروع کرتے ہیں اور انجن کے فائر آرڈر پر عمل کرتے ہیں۔
               رساو گیج سے منسلک تھریڈڈ جوڑے کو چنگاری کے پلگ ہول میں ڈالا جاتا ہے۔ پھر کمپریسڈ ہوا (80 سے 90 psi) کو سلنڈر میں کھلایا جاتا ہے۔
              ایک انجن کی حالت بہت عام ہے عام طور پر صرف 5 سے 10٪ رساو ہی دکھانی چاہئے۔ ایک ایسا انجن جو ابھی بھی اچھی حالت میں ہے ، 20٪ تک رساو دکھا سکتا ہے۔ لیکن 30 than سے زیادہ رساو پریشانی کی نشاندہی کرتا ہے۔
               رساو ٹیسٹ کے بارے میں صاف بات (جیسا کہ کمپریشن ٹیسٹ کے برخلاف) یہ ہے کہ یہ معلوم کرنا تیز اور آسان ہے کہ دباؤ کہاں جارہا ہے۔ اگر آپ کو ٹیلپائپ سے ہوا نکلنے کی آواز آتی ہے تو ، یہ ایک لیکیج ایگزسٹ والو کی نشاندہی کرتا ہے۔ گلا گھونٹنے والے جسم یا کاربوریٹر سے نکلنے والی ہوا کسی رساؤ کی مقدار میں والو کی طرف اشارہ کرتی ہے۔ سانس لینے کے راستے یا پی سی وی والو فٹنگ سے نکلنے والی ہوا آپ کو حلقے اور / یا سلنڈر پہنے ہوئے بتائے گی۔
              دوسری قسم کی پریشانیوں کی تشخیص کے لئے ایک رساو ٹیسٹ کو کمپریشن ٹیسٹ کے ساتھ بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔
              ایک سلنڈر جس میں خراب سمپیڑن ہوتا ہے لیکن کم سے کم رساؤ میں عموما ایک والو ٹرین کا مسئلہ ہوتا ہے جیسے ایک پہنا ہوا کیم لوب ، ٹوٹا ہوا بہار ، منہدم لفٹر ، جھکا ہوا پش راڈ وغیرہ۔
اگر تمام سلنڈروں میں کم کمپریشن موجود ہے لیکن کم سے کم رساو ظاہر ہوتا ہے تو ، زیادہ تر ممکنہ وجہ غلط والو ٹائمنگ ہے۔ ٹائمنگ بیلٹ یا زنجیر ایک درجے یا دو سے دور ہوسکتے ہیں۔ اگر کمپریشن اچھا ہے اور رساو کم ہے ، لیکن ایک سلنڈر غلط استعمال کررہا ہے یا پاور بیلنس ٹیسٹ میں کمزور ظاہر ہوتا ہے تو ، یہ ایندھن کی ترسیل (خراب انجیکٹر) یا اگنیشن مسئلہ کی نشاندہی کرتا ہے ( fouled چنگاری پلگ یا خراب پلگ تار)۔

ایک سلنڈر جس میں خراب سمپیڑن ہوتا ہے لیکن کم سے کم رساؤ میں عموما ایک والو ٹرین کا مسئلہ ہوتا ہے جیسے ایک پہنا ہوا کیم لوب ، ٹوٹا ہوا بہار ، منہدم لفٹر ، جھکا ہوا پش راڈ وغیرہ۔
اگر تمام سلنڈروں میں کم کمپریشن موجود ہے لیکن کم سے کم رساو ظاہر ہوتا ہے تو ، زیادہ تر ممکنہ سبب غلط والو ٹائمنگ ہے۔ ٹائمنگ بیلٹ یا زنجیر ایک درجے یا دو سے دور ہوسکتے ہیں۔ اگر کمپریشن اچھا ہے اور رساو کم سے کم ہے ، لیکن ایک سلنڈر غلط استعمال کررہا ہے یا پاور بیلنس ٹیسٹ میں کمزور ظاہر ہوتا ہے تو ، یہ ایندھن کی ترسیل (خراب انجیکٹر) یا اگنیشن مسئلہ کی نشاندہی کرتا ہے ( fouled چنگاری پلگ یا خراب پلگ تار)۔







Timing Gun:

اس سے پہلے کہ ہم اگنیشن ٹائمنگ کا تعین کس طرح کریں ، ہمیں انجنوں کے کام کرنے کے بارے میں ایک مختصر سبق درکار ہوتا ہے۔ اس کو سیدھے الفاظ میں کہنا ، ایک انجن پٹرول کے چھوٹے چھوٹے دھماکوں کا استعمال کرکے پسٹنوں کو اوپر اور نیچے منتقل کرتا ہے۔ اس حرکت سے انجن گھوم جاتا ہے جس کے نتیجے میں گیئرز گھوم جاتے ہیں اور پہیے گھوم جاتے ہیں۔ یہ بیک وقت ہونے والے بہت سارے دوسرے عملوں کو نظرانداز کررہا ہے ، لیکن یہ آپ کے انجن کا بنیادی کام ہے۔
پٹرول کو بھڑکانے کے لئے ، ہم برقی چنگاری پلگ استعمال کرتے ہیں ، لہذا جب ہم کسی گاڑی کے وقت کا حوالہ دیتے ہیں تو ہم اس بات کو یقینی بنانے کے بارے میں بات کرتے ہیں کہ اس بات کو یقینی بنائے کہ چنگاری پلگ اچھ possibleے وقت پر آگ لگے۔ خاص طور پر ، جب ہم نیچے اور نیچے کی حرکت میں پسٹن اپنے عروج پر ہوتے ہیں تو ہم پلگ فائر کرنا چاہتے ہیں۔ اگر یہ تھوڑا سا تنگ ہے ، تو جب ہم انجن کے پورے چکر کے بارے میں بات کریں گے تو اس کا زیادہ معنی ہوگا۔
انجن کو چلانے کے ل it ، اس میں یکے بعد دیگرے چار قدم (جسے اسٹروک کہتے ہیں) گزرتا ہے۔ ان اسٹروک کو انٹیک ، کمپریشن ، طاقت اور راستہ کہا جاتا ہے۔ انٹیک کے دوران ، ہوا اور ایندھن دہن کے ل سلنڈر میں کھینچے جاتے ہیں۔ کمپریشن مرحلہ تب ہوتا ہے جب پسٹن ہوا کے ایندھن کے مرکب پر دباؤ ڈالتا ہے۔ آہستہ آہستہ جلنے کے بجائے اچھ explosionے دھماکے کے ل The دباؤ ضروری ہے ، اور یہ عمل سے دور ہونے کی کلید ہے۔ جب پسٹن زیادہ سے زیادہ بلند ہو تو ہوا مکمل طور پر کمپریس ہوجاتی ہے ، اور اسے "ٹاپ ڈیڈ سینٹر" کہا جاتا ہے۔ یہ چنگاری پلگ فائر کرنے کا مثالی وقت ہے۔ اگلے مرحلے میں طاقت ہوتی ہے ، اور یہ وہ وقت ہوتا ہے جب پٹرول کا دھماکا زور سے پسٹن کو انجن کو گھمانے کے لئے نیچے کی طرف دھکیل دیتا ہے۔ آخری مرحلہ راستہ ہے جہاں دھماکے کے مضامین کو شروع کرنے کا راستہ بنانے کے لئے نکالا جاتا ہے
عمل کو نئے سرے سے دیکھنے کے ل we ، جب ہم ایندھن کا مرکب پوری طرح سے کمپریس ہوجاتے ہیں تو اس بات کو یقینی بنانے کے ل we ہم وقت کی جانچ کرتے ہیں۔ اس سے ہمیں ہر اگنیشن کو سب سے زیادہ طاقت ملتی ہے ، لیکن زیادہ لباس اور آنسو پھیل جانے سے پلگ تھوڑا جلدی یا دیر سے آگ لگ سکتے ہیں۔ وقت کی بحالی کی یہی وجہ ہے۔


Understanding Timing Numbers:

وقت کو ایڈجسٹ کرنے میں کودنے سے پہلے ، ہمیں معیارات کو جاننے کی ضرورت ہے۔ وقت کی ایڈجسٹمنٹ ڈگری میں ماپا جاتا ہے۔ اس عمل کے دوران آپ کچھ وقت پہلے آگے بڑھیں گے یا اپنے وقت کو پیچھے چھوڑ دیں گے۔ آپ یہ نمبر ہارمونک بیلنسر (جسے فلائی وہیل بھی کہتے ہیں) پر مل سکتے ہیں۔ وہ حکمران فیشن میں نشان زد ہوں گے اور عین مطابق ایڈجسٹمنٹ کے لئے آپ کے رہنما ہوں گے۔ آپ ان نمبروں کا موازنہ کرنا چاہتے ہیں جو آپ دیکھتے ہیں صنعت کاروں کی سفارشات سے۔ وہ ہر ماڈل کے لئے کچھ مختلف ہوتے ہیں ، اور آپ کو یہ معلومات شاید مالک کے دستور میں نہیں مل پائیں گی۔ اس کے بجائے ، ڈویلپر ویب سائٹوں یا پیشہ ورانہ میکانکس کی فہرستوں کا حوالہ دیں

How to Use a Timing Light?:

آخر کار ہم آگاہی ٹائمنگ لائٹ (یا بندوق) کے پاس ہیں۔ آپ اسے انجن کے ذریعہ سیٹ اپ کرسکتے ہیں تاکہ حادثات سے بچ سکیں۔ بندوق کے پاس کچھ پلگ یا کلیمپ ہونی چاہئے۔ آپ اسی کیبلز کو کار کی بیٹری کے پاور اور گراؤنڈ ٹرمینلز کے ساتھ جوڑنا چاہتے ہیں۔ تیسرا تار نمبر ایک چنگاری پلگ تار سے منسلک ہوگا۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس صحیح پلگ موجود ہے کیونکہ اس سے آپ کے وقت کی پڑھنے کو بڑی حد تک متاثر ہوگا۔ جب سب کچھ منسلک ہوجائے تو ، کار کو اسٹارٹ کریں اور اسے بیکار ہونے دیں۔ فلائی وہیل پر موجود نشانوں پر وقت کے نمبروں پر روشنی ڈالیں اور آپ کو ایک نمبر نظر آئے گا۔
ٹائمنگ گن ایک آسان اصول پر کام کرتی ہے۔ جب چنگاری پلگ فائر ہوتا ہے تو ، موجودہ بندوق کو چمکانے کو کہتی ہے۔ اس اسٹرابنگ اثر کے نتیجے میں انجن کے چلنے کے ساتھ ساتھ ٹائمنگ نمبر میں سے ایک مستحکم دکھائی دے۔ نمبر کا موازنہ کارخانہ دار کی سفارشات سے کریں۔ ایک بار جب آپ نے بیک وقت کا جائزہ لیا تو ، آپ انجن کو بحال کرنا چاہتے ہیں (اس حصے کے لئے ایک دوست ضروری ہے)۔ غیر جانبدار رہنے کے دوران ، انجن کو تقریبا 3500 RPM تک ری ویو کریں۔ جیسے جیسے انجن تیز ہوجاتا ہے ، وقت بدل جاتا ہے۔ اس سے ٹائمنگ کی حد ہوتی ہے ، اور آپ پوری حد کو مینوفیکچر لسٹنگ سے موازنہ کرنا چاہتے ہیں۔

Changing the Timing:

اب جب آپ کی تعداد ہے ، آپ جانتے ہو کہ کیا ایڈجسٹمنٹ کرنا ہے۔ وقت کو آگے بڑھانا (یا اس کا اندراج) کرنا سیکھنا آسان حصہ ہے۔ ڈسٹری بیوٹر بولٹ ڈھیلا کریں تاکہ آپ اسے بمشکل ہی مروڑ سکیں۔ آپ تقسیم کار کو نہیں ہٹا رہے ہیں ، لیکن آپ اسے گھوماتے پھریں گے۔ جب آپ ڈسٹریبیوٹر ہاؤسنگ اسپن کرتے ہیں تو ، آپ اگنیشن ٹائمنگ ایڈجسٹ کرتے ہیں۔ جب تک وقت درست حد میں نہ ہو اس وقت تک اپنی ایڈجسٹمنٹ کو چھوٹی سی انکریمنٹ میں کریں۔ پہلی بار جب آپ یہ کریں گے تو کچھ مشق کریں گے ، لیکن آپ کو اس کے لئے بہت جلد احساس ہوجائے گا۔ اس وقت آپ کو حیرت ہو رہی ہے کہ تقسیم کار کو کون سے راستہ میں بدلنا ہے ، لیکن اس کا انحصار کار پر ہے۔
ایک اصول کے طور پر ، آپ روٹر کے برعکس گھومنے کے وقت کو آگے بڑھاتے ہیں۔ اگر روٹر گھڑی کی سمت موڑ جاتا ہے تو ، اگر آپ انجن کو آگے بڑھنے کی ضرورت ہو تو ، آپ تقسیم کار کے مخالف گھڑی کی طرف گھماؤ چاہتے ہیں۔ اگر یہ الجھن محسوس ہوتا ہے تو ، آپ صرف ایک چھوٹا موڑ اور ایک چھوٹی آزمائش اور غلطی استعمال کرسکتے ہیں۔ جب آپ ایڈجسٹمنٹ کرتے ہیں تو ، ڈسٹری بیوٹر کو سخت کریں اور یقینی بنائیں کہ ویکیوم ہوز منسلک ہیں اور دوبارہ ٹائمنگ چیک کریں۔ نمبر درست ہونے تک کللا اور دوبارہ کریں۔























Comments

Popular posts from this blog

Workshop Equipments

Automotive Measuring Tools In Urdu Part 1