Dynamometer, Oscilloscope

 Dynamometer:

ڈینومیومیٹر یا مختصر طور پر "ڈائنو" ، طاقت ، ٹارک ، یا طاقت کی پیمائش کرنے کا ایک آلہ ہے۔ مثال کے طور پر ، ایک انجن ، موٹر یا دیگر گھومنے والے پرائم موور کے ذریعہ تیار کردہ طاقت کا بیک وقت ٹارک اور گردش کی رفتار (RPM) کی پیمائش کرکے اندازہ لگایا جاسکتا ہے۔


Constant force:

ڈینومیومیٹر میں "بریکنگ" ٹارک ریگولیٹر ہے۔ طاقت جذب کرنے والا یونٹ ایک سیٹ بریکنگ فورس ٹارک بوجھ فراہم کرنے کے ل config تشکیل دیا گیا ہے ، جبکہ پرائم پرفارم کرنے کے لئے تشکیل دیا گیا ہے جو کچھ بھی تھروٹل اوپننگ ، ایندھن کی ترسیل کی شرح ، یا کسی دوسرے متغیر کے لئے کام کرنا چاہتا ہے۔ پرکھ. اس کے بعد پرائم موور کو مطلوبہ رفتار یا RPM رینج کے ذریعہ انجن کو تیز کرنے کی اجازت ہے۔ مستقل قوت کے ٹیسٹ کے معمولات میں PAU کو تھوڑا سا torque کی کمی قائم کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جیسا کہ رفتار میں کچھ شرح کی اجازت دینے کے ل prime پرائم موور آؤٹ پٹ کا حوالہ دیا جاتا ہے۔ گھورنی رفتار x ٹارک ایکس مستحکم کی بنیاد پر طاقت کا حساب لگایا جاتا ہے۔ مستقل طور پر استعمال شدہ اکائیوں پر منحصر ہوتا ہے


Constant speed:

اگر ڈائنومیٹر میں اسپیڈ ریگولیٹر (انسانی یا کمپیوٹر) ہے تو ، PAU بریک فورس (ٹارک) کی ایک متغیر رقم مہیا کرتا ہے جس کی وجہ سے مطلوبہ واحد ٹیسٹ اسپیڈ یا RPM پر کام کرنے والے پرائم موور کو کام کرنا پڑتا ہے۔ پرائم موور پر لگائے جانے والے پی اے یو بریکنگ بوجھ کو کمپیوٹر کے ذریعہ دستی طور پر کنٹرول یا اس کا تعین کیا جاسکتا ہے۔ زیادہ تر سسٹم ایڈی کرنٹ ، آئل ہائیڈرولک ، یا ڈی سی موٹر پیدا کرنے والے بوجھ کو اپنی لکیری اور تیز بوجھ میں تبدیلی کی صلاحیتوں کی وجہ سے ملازمت دیتے ہیں۔

مطلوبہ آؤٹ پٹ یونٹ کے ساتھ مستقل مختلف ہوتی رہتے ہوئے اور ان پٹ یونٹ استعمال ہونے کے ساتھ ہی بجلی کی گردش کی رفتار x ٹارک ایکس مستحکم کی بنیاد پر حساب کی جاتی ہے۔

موٹرنگ کرنے والا ڈینومیومیٹر موٹر کے طور پر کام کرتا ہے جو سامان کو ٹیسٹ کے تحت چلایا جاتا ہے۔ یہ سامان کو کسی بھی رفتار سے چلانے اور ٹارک کی کسی بھی سطح کو تیار کرنے کے قابل ہونا چاہئے جس کی جانچ ضروری ہے۔ عام استعمال میں ، AC یا DC موٹرز سامان یا "بوجھ" ڈیوائس چلانے کے ل. استعمال ہوتے ہیں۔

زیادہ تر حرکیومیٹروں میں طاقت (پی) کو براہ راست پیمائش نہیں کی جاتی ہے ، لیکن اسے ٹورک (τ) اور کونیی کی رفتار (ω) اقدار یا قوت (ایف) اور لکیری رفتار (وی) سے اندازہ کیا جانا چاہئے:

یا

کہاں

پی واٹ میں طاقت ہے

new نیوٹن میٹروں میں ٹارک ہے

rad ہر سیکنڈ میں ریڈیوں میں کونیی کی رفتار ہے

F نیوٹن میں طاقت ہے

v میٹر میں فی سیکنڈ میں لکیری رفتار ہے

استعمال شدہ پیمائش کی اکائیوں پر منحصر ہے ، تبادلوں کے مستقل تقسیم کے ذریعہ تقسیم کی ضرورت ہوسکتی ہے۔

سامراجی اکائیوں کے لئے ،

کہاں

پی ایچ پی ہارس پاور میں طاقت ہے

blb · فٹ پاؤنڈ فٹ میں ٹارک ہے

minuteRPM ہر منٹ میں انقلابوں میں گھماؤ والی رفتار ہے

میٹرک یونٹوں کے لئے ،

کہاں

پی کے ڈبلیو کلو واٹ میں طاقت ہے

tonN · m نیوٹن میٹروں میں ٹارک ہے

minuteRPM ہر منٹ میں انقلابوں میں گھماؤ والی رفتار ہے


Detailed dynamometer description:


بجلی کا ڈینومیومیٹر سیٹ اپ جس میں انجن ، ٹارک پیمائش کا بندوبست اور ٹیکومیٹر دکھایا جارہا ہے
ایک ڈائنومیومیٹر ایک جذب (یا جاذب / ڈرائیور) یونٹ پر مشتمل ہوتا ہے ، اور اس میں عام طور پر ٹارک اور گردش کی رفتار کی پیمائش کرنے کا ایک ذریعہ شامل ہوتا ہے۔ ایک جذب یونٹ کسی رہائش میں کسی قسم کے روٹر پر مشتمل ہوتا ہے۔ روٹر ٹیسٹ کے تحت انجن یا دیگر سامان کے ساتھ جوڑا جاتا ہے اور ٹیسٹ کے لئے جس رفتار سے درکار ہوتا ہے اس میں گھومنے کے لئے آزاد ہے۔ ڈائنومیومیٹر کے روٹر اور رہائش کے مابین بریکنگ ٹارک تیار کرنے کے ل means کچھ ذرائع فراہم کیے جاتے ہیں۔ جذب / ڈرائیور یونٹ کی قسم کے مطابق ٹارک کی نشوونما کرنے کے اسباب متناسب ، ہائیڈرولک ، برقناطیسی یا دوسری صورت میں ہوسکتے ہیں۔
ٹارک کی پیمائش کرنے کا ایک مطلب ڈینومیومیٹر ہاؤسنگ کو ماؤنٹ کرنا ہے تاکہ یہ آزاد ہوسکے سوائے اس کے کہ ٹورک بازو کے ذریعہ روکے جائیں۔ پیڈسٹل ماونٹڈ ٹرنین بیئرنگ میں اس کی حمایت کرنے کے لئے ہاؤسنگ کے ہر سرے سے جڑے ٹرنیاں استعمال کرکے مکانات کو گھومنے کے لئے آزاد بنایا جاسکتا ہے۔ ٹارک بازو ڈائنو ہاؤسنگ سے جڑا ہوا ہے اور وزن کا پیمانہ لگایا جاتا ہے تاکہ یہ ڈائنو ہاؤسنگ کے ذریعہ گھومنے کی کوشش میں لگائی جانے والی قوت کی پیمائش کرے۔ ٹارک وہ قوت ہے جو ترازو کے ذریعہ اشارہ کرتی ہے جس سے ڈاینومیٹر کے وسط سے ماپنے والے ٹارک بازو کی لمبائی ضرب ہوتی ہے۔ ترازو کے ل provide تناسب کے مطابق بجلی کا سگنل فراہم کرنے کے ل A ترازو کے ل A ایک لوڈ سیل ٹرانس ڈوزر کو تبدیل کیا جاسکتا ہے۔
ٹارک کی پیمائش کرنے کا دوسرا ذریعہ یہ ہے کہ انجن کو ٹورک سینسنگ کپلنگ یا ٹارک ٹرانسڈوسر کے ذریعہ بارود سے جوڑنا ہے۔ ایک torque transducer ایک برقی سگنل فراہم کرتا ہے جو torque کے متناسب ہے.
برقی جذب اکائیوں کے ساتھ ، یہ ممکن ہے کہ جاذب / ڈرائیور کے ذریعہ موجودہ تیار کردہ (یا پیدا شدہ) پیمائش کرکے ٹارک کا تعی .ن کیا جائے۔ یہ عام طور پر ایک کم درست طریقہ ہے اور جدید دور میں اس پر زیادہ مشق نہیں کیا جاتا ہے ، لیکن یہ کچھ مقاصد کے لئے بھی کافی ہوسکتا ہے۔
جب ٹارک اور اسپیڈ سگنل دستیاب ہوں تو ، جانچ کے اعداد و شمار کو دستی طور پر ریکارڈ کرنے کے بجائے ڈیٹا کے حصول کے نظام میں منتقل کیا جاسکتا ہے۔ اسپیڈ اور ٹارک سگنل بھی چارٹ ریکارڈر یا پلاٹر کے ذریعہ ریکارڈ کیے جاسکتے ہیں۔

Types of dynamometers:

جیسا کہ اوپر بیان کیا گیا ہے ، جذب ، موٹرنگ یا عالمگیر کی درجہ بندی کرنے کے علاوہ ، ڈائنومیومیٹر کو دوسرے طریقوں سے بھی درجہ بندی کیا جاسکتا ہے۔
ایک ڈائنو جو براہ راست انجن میں جوڑا جاتا ہے اسے انجن ڈائیونو کہا جاتا ہے۔
ایک ڈائنو جو گاڑی کی پاور ٹرین کے ذریعے ڈرائیو پہیے یا پہیے (گاڑی کے فریم سے انجن کو ہٹائے بغیر) سے براہ راست ٹورک اور بجلی کی پیمائش کرسکتا ہے ، جسے چیسی ڈائنو کہا جاتا ہے۔
ڈائنومیٹروں کو جذب یونٹ یا جاذب / ڈرائیور کی قسم سے بھی درجہ بندی کیا جاسکتا ہے جو وہ استعمال کرتے ہیں۔ کچھ اکائیاں جو صرف جذب کرنے کے قابل ہیں موٹر کے ساتھ مل کر ایک جاذب / ڈرائیور یا "آفاقی" ڈینومیومیٹر تعمیر کرسکتی ہیں

Types of absorption units:

Eddy current (absorption only)
Magnetic powder brake (absorption only)
Hydraulic brake (absorption only)
Force lubricated, oil shear friction brake (absorption only)


Eddy current type absorber:


ایڈی کرنٹ (ای سی) ڈائنومیومیٹر اس وقت جدید چیسی ڈائنوس میں استعمال ہونے والے سب سے زیادہ عام جاذب ہیں۔ EC جاذب تیزی سے بوجھ کے معاملات میں تیزی سے بوجھ کی تبدیلی کی شرح فراہم کرتے ہیں۔ زیادہ تر ہوا کو ٹھنڈا کیا جاتا ہے ، لیکن کچھ کو پانی کے ٹھنڈک کے نظام کی ضرورت ہوتی ہے۔
ایڈی موجودہ ڈائنومومیٹرس کو حرکت میں مزاحمت پیدا کرنے کے لئے مقناطیسی فیلڈ میں منتقل ہونے والے برقی طور پر چلنے والے کور ، شافٹ یا ڈسک کی ضرورت ہوتی ہے۔ آئرن ایک عام ماد isہ ہے ، لیکن تانبا ، ایلومینیم اور دیگر سازگار مواد بھی قابل استعمال ہیں۔
الیکٹرو میگنیٹ وولٹیج عام طور پر کمپیوٹر کے ذریعہ کنٹرول کیا جاتا ہے ، جس سے مقناطیسی میدان میں تبدیلیاں استعمال کرکے بجلی کی پیداوار کا اطلاق ہوتا ہے۔
پیچیدہ ای سی سسٹم مستحکم ریاست اور کنٹرولڈ ایکسلریشن ریٹ کی کارروائی کی اجازت دیتے ہیں

Hydraulic brake:



ہائیڈرولک بریک سسٹم ایک ہائیڈرولک پمپ (عام طور پر گئر قسم کا پمپ) ، ایک سیال ذخائر ، اور دونوں حصوں کے درمیان پائپنگ پر مشتمل ہوتا ہے۔ پائپنگ میں داخل ایک ایڈجسٹ صمام ہے ، اور پمپ اور والو کے درمیان ہائیڈولک پریشر کی پیمائش کرنے کا ایک گیج یا دوسرا ذریعہ ہے۔ آسان الفاظ میں ، انجن مطلوبہ آر پی ایم تک لایا جاتا ہے اور والو تیزی سے بند ہوجاتا ہے۔ چونکہ پمپس کی دکان پر پابندی ہے ، بوجھ بڑھ جاتا ہے اور گلا گھونٹنا مطلوبہ تھروٹل کھلنے تک آسانی سے کھولا جاتا ہے۔ بہت سارے دوسرے سسٹموں کے برعکس ، طاقت کا حساب فیکٹورنگ بہاؤ کے حجم (پمپ ڈیزائن کی وضاحتوں سے حساب) ، ہائیڈرولک دباؤ اور RPM کے ذریعہ کیا جاتا ہے۔ بریک ایچ پی ، چاہے دباؤ ، حجم ، اور RPM سے لگے ہو ، یا ایک مختلف بوجھ سیل قسم کی بریک ڈائنو کے ساتھ ، لازمی طور پر یکساں طاقت کے اعداد و شمار تیار کریں۔ ہائیڈرولک ڈائنوس تیز رفتار بوجھ میں تبدیلی کی قابلیت رکھنے کے لئے مشہور ہیں ، ایڈی موجودہ جذبوں کو تھوڑا سا پیچھے چھوڑ کر۔ منفی پہلو یہ ہے کہ ان کو اعلی دباؤ اور تیل کے ذخائر میں بڑی مقدار میں گرم تیل کی ضرورت ہوتی ہے۔
ڈائنومیومیٹر ٹیسٹ کے طریقہ کار کی اقسام
لازمی طور پر 3 قسم کے ڈائنومیومیٹر ٹیسٹ کے طریقہ کار ہیں:
state مستحکم حالت: جہاں انجن PAU (پاور جاذب یونٹ) کے ذریعہ فراہم کردہ متغیر بریک لوڈنگ کے ذریعہ مطلوبہ وقت کے لئے مخصوص RPM (یا عام طور پر ترتیب وار RPMs کی سیریز) پر رکھا جاتا ہے۔ یہ بریک ڈینومیومیٹر کے ساتھ انجام دیئے جاتے ہیں۔
⦁ سویپ ٹیسٹ: انجن کا بوجھ (یعنی جڑتا یا بریک لوڈنگ) کے تحت تجربہ کیا جاتا ہے ، لیکن آر پی ایم میں "جھاڑو" لگانے کی اجازت ہے ، ایک مستحکم انداز میں ، ایک مخصوص نچلے "شروع" RPM سے ایک مخصوص "اختتام" RPM تک۔ یہ ٹیسٹ جڑتا یا بریک ڈینومیومیٹر کے ذریعہ کئے جاسکتے ہیں۔
⦁ عارضی ٹیسٹ: عام طور پر AC یا DC ڈاینومیٹر کے ساتھ کیا جاتا ہے ، انجن کی طاقت اور رفتار پورے ٹیسٹ کے دور میں مختلف ہوتی ہے۔ مختلف دائرہ کار میں مختلف ٹیسٹ سائیکل استعمال کیے جاتے ہیں۔ چیسس ٹیسٹ سائیکل میں یو ایس لائٹ ڈیوٹی یو ڈی ڈی ایس ، ایچ ڈبلیو ایف ای ٹی ، یو ایس 06 ، ایس سی 03 ، ای سی ای ، ای یو ڈی سی ، اور سی ڈی 34 شامل ہیں ، جبکہ انجن ٹیسٹ سائیکل میں ای ٹی سی ، ایچ ڈی ڈی ٹی سی ، ایچ ڈی جی ٹی سی ، ڈبلیو ایچ ٹی سی ، اور ای ڈی 12 شامل ہیں۔

Engine dynamometer:


جب انجن کو گاڑی سے ہٹایا جاتا ہے تو ، انجن کے ڈینومیومیٹر براہ راست انجن کے کرینک شافٹ (یا فلائی وہیل) سے طاقت اور ٹارک کی پیمائش کرتے ہیں۔ یہ ڈائنوز ڈرائیوٹرین میں بجلی کے نقصانات جیسے محیط خانے ، ٹرانسمیشن ، اور تفریق کا محاسبہ نہیں کرتے ہیں

Chassis dynamometer (rolling road) :








ایک چیسیس ڈینومیومیٹر ، جسے کبھی کبھی رولنگ روڈ کہا جاتا ہے ، ڈرائیو پہیelsوں کے ذریعہ "ڈرائیو رولر" کی سطح تک پہنچنے والی طاقت کی پیمائش کرتا ہے۔ گاڑی اکثر رولر یا رولرس پر کھڑی ہوتی ہے جسے کار پھر موڑ دیتی ہے اور اس کے ذریعہ آؤٹ پٹ کی پیمائش ہوتی ہے۔
ہموار یا نرلڈ ڈرائیو رولرس کے استعمال کے مقابلے میں جدید رولر قسم کی چیسس ڈائنو سسٹم "سیلویس برگ رولر" کا استعمال کرتے ہیں ، جو کرشن اور ریپیٹیبلٹی کو بہتر بناتا ہے۔ چیسس ڈائنومیٹر فکسڈ یا پورٹیبل ہوسکتے ہیں ، اور آر پی ایم ، ہارس پاور اور ٹارک ڈسپلے سے کہیں زیادہ کرسکتے ہیں۔ جدید الیکٹرانکس اور فوری رد عمل ، کم جڑتا ڈائنو سسٹم کے ذریعہ ، اب بہترین طاقت کے ساتھ کام کرنا ممکن ہے اور اصل وقت میں سب سے تیز چلانے کا امکان ہے۔
دوسری قسم کے چیسس ڈینومیومیٹر دستیاب ہیں جو پرانے اسٹائل ڈرائیو رولرس پر پہی sliں کے پھسلنے کے امکانات کو ختم کرتے ہیں ، اور دھارے سے براہ راست ٹارک کی پیمائش کے ل the گاڑی کے مراکز سے براہ راست منسلک ہوتے ہیں۔
موٹر گاڑیوں کے اخراج کی ترقی اور ہومولوگیشن ڈائنومیٹر ٹیسٹ سسٹم اکثر اخراج کے نمونے لینے ، پیمائش ، انجن کی رفتار اور بوجھ پر قابو پانے ، ڈیٹا کے حصول اور حفاظتی نگرانی کو ایک مکمل ٹیسٹ سیل سسٹم میں ضم کرتے ہیں۔ ان ٹیسٹ سسٹم میں عام طور پر پیچیدہ اخراج کے نمونے لینے کے آلات (جیسے مستقل حجم نمونے لینے والے اور خام راستہ گیس کے نمونے کی تیاری کے نظام) اور تجزیہ کار شامل ہوتے ہیں۔ یہ تجزیہ کار ایک عام پورٹیبل ایگزسٹ گیس تجزیہ کار سے کہیں زیادہ حساس اور بہت تیز تر ہیں۔ ایک سیکنڈ سے کم عمر کے ردعمل کا وقت عام ہے ، اور بہت سے عارضی ٹیسٹ سائیکلوں کی ضرورت ہوتی ہے۔ خوردہ ترتیبات میں ، یہ ایک عام بات ہے کہ وسیع بینڈ آکسیجن سینسر کا استعمال کرتے ہوئے ہوا کے ایندھن کے تناسب کو ملحوظ خاطر رکھنا جو RPM کے ساتھ ساتھ گرافڈ ہے۔
جب میکینک آپ کے انجن کو ٹیون کرنے کے لئے آسکلوسکوپ کا استعمال کرتا ہے تو ، بائیں طرف کی تصویر ایک فائر سائیکل کے دوران ایک اچھا سلنڈر کی طرح دکھائی دیتی ہے۔

Oscilloscope:


ایک آسیلوسکوپ آپ کو کسی بھی چیز کا وولٹیج پیٹرن دیکھنے کی اجازت دیتا ہے جو وولٹیج کا استعمال کرتا ہے۔ انھیں پہلی بار 1932 میں تیار کیا گیا تھا اور وہ آپ کی پرانی کار کو بہتر بنانے کے ل great بہترین ثابت ہوسکتے ہیں ، یہاں تک کہ اگر آپ کی کار 1901 گاڑی میں ہو۔
بائیں طرف کا نمونہ آپ کو بتاتا ہے کہ آپ کے آلات کتنے اچھے طریقے سے کام کر رہے ہیں ، جس سے یہ چنگاری پیدا ہوتی ہے جو آپ کے سلنڈروں میں ایندھن پھٹتی ہے ، جو آپ کی گاڑی کو سڑک سے نیچے گاڑی چلانے کی طاقت فراہم کرتی ہے۔
A…. آپ کے پلگ پر چنگاری بنانے کے لئے کنڈلی پیدا ہونے والی وولٹیج کی سطح کی نشاندہی کرتا ہے۔ وہ چھوٹا سا فلیٹ حصہ جس کے بالکل نیچے اور ’’ اے ‘کے بائیں طرف ہے‘ اسی لمحے آپ کے پوائنٹس قریب ہوں گے۔
بی…. "اسپارک لائن" کہلاتا ہے جہاں اگر اس تصویر کی طرح مناسب طریقے سے کام کرنا ہو تو ، ہموار کارروائی میں صفر تک کم ہونا چاہئے۔ آپ کے کمڈینسر کے ذریعہ چنگاری کی آخری باقیات جذب ہونے کے بعد ، ’بی‘ کے دائیں طرف چھوٹی چھوٹی وگلس ہیں۔ جب ایسا نہیں ہوتا ہے تو ، لوگوں کو ریڈیو اور ٹی وی بہت ساری مداخلت کرتے ہیں ، نیز آپ کا انجن اگلے فائرنگ کا دور شروع کرنے کے لئے مناسب طور پر تیار نہیں ہوسکتا ہے۔
ڈی… یہ ظاہر ہوتا ہے جب پوائنٹس آپ کے کنڈلی میں وولٹیج کو واپس کرنے کے قریب ہوجاتے ہیں اور اگلے 25،000 وولٹ چنگاری کو بنانے کے لئے تیار ہوجائیں گے۔ D اور C کے مابین یہ تھوڑا سا دوچنا معمول کی بات ہے اور یہ دکھتا ہے کہ آپ کا کنڈلی شروع میں اس کے ریچارج ہونے کے ساتھ ہی شروع ہوتا ہے۔
ڈی اور ای کے درمیان فاصلہ ڈویل کہلاتا ہے اور یہ آپ کے کنڈلی میں وولٹیج کی اجازت دیتے ہوئے آپ کے پوائنٹس کو بند کرنے کے لئے وقت ایڈجسٹمنٹ ہے۔
A اور E کے درمیان فاصلہ محض ایک عرصہ ہے جس میں ایک سائیکل کے دوران ایک سلنڈر کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس ایک چکر کے دوران ، چار چیزیں ہوتی ہیں۔
⦁ گیس اور ہوا کا مرکب پلگ پر چنگاری سے پھٹ جاتا ہے۔
⦁ راستہ پائپ کے باہر نکال دیا جاتا ہے۔
gas گیس اور ہوا کا اگلا مرکب سلنڈر میں کھینچا جاتا ہے۔
⦁ اس کے بعد یہ سب کمپریسڈ ہے کہ اگلی بڑی چنگاری کے ل ready تیار رہیں۔

مذکورہ بالا تصویر میں 8 سلنڈر انجن دکھائے گئے ہیں ، تمام سلنڈر وہی کر رہے ہیں جس کے بارے میں وہ سمجھا جاتا ہے کہ وہ چنگاری پلگ سے 14،000 وولٹ سے فائر کر رہے ہیں۔ اگر کوئی میکینک 3 ہزار عمودی لکیریں 5،000 وولٹ پر دیکھتا ہے ، تو وہ اس چنگاری پلگ کو # 3 سلنڈر سے کھینچ سکتا ہے تاکہ دیکھنے کے ل to کہ یہ عیب دار ہے یا نہیں۔
اگر چھوٹا کمڈینسر دوغلا پن وہاں نہیں ہے جیسا کہ ہم اوپر بی اور ڈی کے درمیان دیکھ سکتے ہیں ، میکینک خراب کنڈینسر پر شک کرسکتا ہے













Comments

Popular posts from this blog

Workshop Equipments

Automotive Measuring Tools In Urdu Part 1